Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A játékról:
(Infó azoknak, akik nem ismerik a játékot vagy játszanak, de bizonyos dolgokat nem értenek.) 


 

BattleKnight

 

Kép

Lehetsz fénylovag, lehetsz sötét lovag.

Harcolhatsz csapatban, harcolhatsz egyedül.

Barátokra lelhetsz, de találkozhatsz a legaljasabb tettekkel is.

Segítséget kaphatsz, de van úgy, hogy a legjobb barátodnak hitt lovag támad hátba.

Tiéd a döntés: jó vagy rossz leszel. Segíted a kicsiket és gyengéket vagy csak a saját érdekeidet nézve egyeduralomra törsz. 

Vannak jó és rossz lovagok, vannak küldetések, háborúk, lovagi tornák, fegyverek és taktikák. 

Kalandozás a lovagok korában.

Erről szól a BattleKnight nevű játék.

Kép

http://www.battleknight.hu/

 

Bevezetés

A harc jó és rossz között minden minőségben uralja az évezredet. Ki magát jónak hiszi, gonosszá lesz, ki gonoszat cselekszik, hirtelen jó szívet lel magában. Fedezd fel ki vagy!

Egy középkori apród vagy, aki elhatározza, hogy kitanulja a harcművészeteket és lovag lesz. Rajtad áll, hogy a sötét utat járod-e és félelmetes, kegyetlen lovag leszel, vagy a fényt választod és becsületes, tisztelt lovaggá válsz. Minden döntésed hatással van a választott utadra, tehát bölcsen válassz és járd a számodra kijelölt utat!

 

A játék

Csak egy böngészőre és internet kapcsolatra van szükséged. Regisztrálj és légy részese a BattleKnight világának! A játék teljesen ingyenesen is játszható!

Bejelentkezés után a karaktered oldalán találod magad. A bal és jobb oldalon található menük segítségével navigálhatsz a honlapon. Innen irányíthatod az egész játékot.

Kép A bal oldali vörös kör mutatja, hogy mennyi életpontod van. Minél kevesebb pontod van, a kör annál kevésbé van kitöltve. 

UgKépyanilyen kört láthatsz a jobb oldalon, csak kék színben: ez mutatja a tapasztalati pontjaidat. Amikor a kör betelik, elérsz egy új szintet és újra kiürül.

Kép Középen láthatod, hány ezüstöd, ill. drágaköved van.

Kép Itt tudsz drágakövet rendelni. (Köveket a játék során is kaphatsz: küldetéseknél, ill. lovagi tornáknál is.)

 
 

A piros X-szel tudsz a játékból kilépni.Kép


Minél magasabb szinted van, annál jobb fegyvereket vásárolhatsz és több képességed lehet.

Apródként kezded a játékot. Apródként hozzácsapódsz egy tapasztalt lovaghoz és amint eléred a 5. szintet, téged is lovaggá ütnek. A 10. szint elérésével már részt vehetsz a csodás tornákon. Beletelik egy időbe, amíg lovag leszel, de ne csüggedj! Hamarabb eléred, mint hinnéd!

 

Menük

 1. Karakter Kép

Kép Tulajdonságok

Itt láthatod képességeidet és tulajdonságaidat. Képességedet javíthatod ezüstérmékkel. Tulajdonságaidat fegyvereid, felszerelésed, a megivott főzetek és képességeid alkotják.
 

Képességek (Képességeidet növelheted ezüstérmékkel.)

  • Erő: Minél erősebb vagy, annál nagyobb a sebzésed. Ha növeled az erőt 1-gyel, sebzésed is nő 0,5-tel.
  • Fürgeség: Minél fürgébb vagy, annál könnyebben kerülöd el a támadásokat. A fürgeség a páncélzatodat növeli 0,5-tel.
  • Kitartás: Minél magasabb az állóképességed, annál több életpontod van. Kitartásod 1-gyel való növelése a maximum életpontod 25-tel való növekedését jelenti.
  • Szerencse: Megnöveli az esélyed a szerencsés találatra. Továbbá megnő az esélyed, hogy sikeresen fejezz be küldetéseket és találj köveket.
  • Harcművészet: Minél többet tudsz a fegyverekről, annál jobbakat használhatsz. Továbbá a harcművészet növeli a találati esélyed.
  • Védekezési művészet: Minél többet tudsz a védekezésről, annál jobb vértet viselhetsz. Védekezési művészeted növelésével több ütést tudsz kivédeni.

 

Tipp: minél jobbra képezed ki lovagod, annál több csatát fog megnyerni.


Tulajdonságok
(Tulajdonságaidat fegyvereid, felszerelésed, a megivott főzetek és képességeid alkotják.)

  • Életpontok: Megmutatja mennyi az aktuális és a maximális életpontod.
  • Karma: Pozitív Karma: A fény útját járod. Negatív Karma: A sötét oldalon állsz. Karmapontjaidat beválthatod különböző extra dolgokra a Karakter menü Karma erők részében.
  • Sebzés: Minél magasabb, annál több sebzést okozol az ellenfélnek.
  • Páncélzat: Minél magasabb az értéke, annál több sebzést nyelsz el.
  • Találati esély: A magasabb találati esély több találatot von maga után.
  • Védekezési esély: Minél magasabb a védekezési esélyed, annál több támadást versz vissza.

    

Kép

 

Mágikus képességek:Kép
Mágikus képességeket akkor szerezhetsz, ha mágikus fegyvereket és tárgyakat vásárolsz. Ezek a képességek a következők:

  • Gyorsaság: Minél magasabb, annál többször támadhatsz

  • Kritikus találatok: Minél magasabb, annál többször okozhatsz súlyos sebeket.

  • Ellenállás tűz, jég, sokk, méreg ellen: Megvéd az azonos típusú támadásoktól.

Felszerelés és leltár
Felszerelésed leírása megmutatja felszerelésed összetevőinek nevét és támadás/védekezés értékeit. A leltáradból a felszerelésedbe húzhatod át a különböző eszközöket vagy el is adhatod őket. A leltáradba vásárolhatod az eszközöket. Ha valamelyik páncélodra rákattintasz, akkor az adott tárgyat leteszed, ha a leltáradban kattintasz rá, felveszed. Hogy láthasd milyen tulajdonságokkal rendelkezik az eszköz, állítsd rá az egér mutatóját! Leltáradban láthatod a rendelkezésedre álló gyógyitalokat is.

 

Kép Karma erők

Még több információ a karmáról:

A karmával a lovagod megváltozik. Néhány fegyvert csak negatív karmával használhatsz, míg másikat csak pozitívval. Egyik iránynak sincs előnye a másikkal szemben, pusztán meghatározzák milyenséged.

A lovagod karma pontokat kap a jó és a gonosz cselekedeteiért. Gyűjteni tudod őket, hogy karma erőket aktiválhass velük. Különbség van a világos és a sötét karma erők között. A sötét erők a leggyakrabban rombolóak, a világos erők támogató természetűek. Minden aktivált karma erő 24 órán keresztül aktív.

Tipp: Karma szerzéshez elküldheted a lovagodat küldetésre vagy dolgozni/fosztogatni.

 
Pozitív karmaerők:

Kép 1. Szent erő (50 karmapont)
A rendíthetetlen hited emberfeletti erőket aktivál benned. A használati idő alatt 10 extra erőpontot kapsz.

 

Kép 2. Misztikus pajzs (200 karmapont)
A misztikus pajzs beburkolja a fegyverzetedet további fém bevonattal, ami károkat hárít el. Az
alkatpontjaidnak megfelelő összegű kárt nyel el.

 

3. Angyal szárnyak (150 karmapont)Kép
Az Istenekbe vetett szilárd hited miatt az Istenek megjutalmaznak téged egy angyal szárnyaival, ami ad neked 30 extra küldetéspontot.

 

4. Az ősök védelme (50 karmapont)Kép
A régi idők hősei az erejük egy részével 10% extra ellenállást biztosítanak számodra.

 

5. Regeneráció (75 karmapont)Kép
A gyógyító erők lehetővé teszik számodra, hogy 50%-kal gyorsabban regenerálódj.

 

6. Misztikus erőd (225 karmapont)Kép
Az Istenség misztikus ereje megvéd téged, így más lovagok nem tudnak megtámadni.

 

 
Negatív karmaerők:
1. Sötét erő (50 karmapont)Kép
A sötét erő segítségével 5 erő pontot szerzel az ellenfeledtől a harc végéig.
 

 

2. A kísértet sikoltása (150 karmapont)Kép
A sötét erő a halál birodalmából egy misztikus erővel  körül veszi a fegyveredet. Ez átküldi neked az ellenséged életerejének 15%-át minden ütéssel, ami kárt okoz benne.

 

3. Kárhozat (50 karmapont)Kép
Betegséget és dögvészt küldesz az ellenségeidnek, ami csökkenti az ellenállásukat. Az ellenfél minden ellenállása csökken 10%-kal.

 

4. Savas ütés (150 karmapont)Kép
A savas ütés körül veszi a fegyvert tartó kezedet egy vibráló mágikus burokkal, ami a fegyvered sebzésének 200%-át okozza és mindig betalál.

 

5. Tövispáncél (200 karmapont)Kép
A tövispáncél beborítja a felszerelésedet mérgezett tüskékkel és tövisekkel. Ennek az a következménye, hogy ellenfeled által okozott sebzés 15%-át ő is elszenvedi.

 

6. A sötétség árnyéka (75 karmapont)Kép
Megidézel egy sötét ködöt a halál birodalmából és ebbe burkolod magadat. A köd nagyon nehézzé teszi másoknak,hogy eltaláljanak téged. Az esély, hogy elkerülj egy hatásos ütést, 10%.

 

Kép Célterület-Harcban

Minden harcban van egy meghatározott mód, ahogyan támadhatsz és védheted magad. Ez két részre van osztva: cél- és védelmi területek.

Figyelj arra, hogy a célzónák különböző nehézségi fokúak és eltérő mennyiségű sebzést eredményeznek.

A támadások és védekezések balról jobbra zajlanak, amíg véget nem ér a csata.

Mivel a beállításaid megváltoztatása ezüstbe kerül, ezért ezüstérmét kell kiadnod, hogy beállításaid megváltoztathasd.

Tehát: Itt állíthatod be, hogy a csatákban mely testrészeket szeretnéd támadni és védeni. 

Tipp: minél pirosabb az egyik kör, annál nehezebb, hogy beletalálj, de annál magasabb lesz az okozott sebzés.

  

2. Kocsma Kép

Munka zsoldosként
Itt állíthatod be, mennyi ezüstért sorozhatnak be más rendek a háborúk során. Minimum zsold: szint×5, maximum zsold: szint×50 ezüst.

Ha nem szeretnéd, hogy más rendek besorozzanak, ki is léphetsz a szolgáltatásból.

Csoportok
Több lovaggal együtt harcolva részt vehetsz csoportos küldetéseken. Csoportot te magad is hozhatsz létre, így a csoport vezetőjeként te választhatod ki, milyen küldetésre fogtok menni. Vagy csatlakozhatsz mások csoportjához is. A csoport tagjai is láthatják a lehetséges küldetéseket, így segíthetnek a csoport vezetőjének a megfelelő küldetés kiválasztásában.

 

3. Küldetés/Párbaj Kép

Küldetés/Feladat

A térképen látható küldetések közül választhatsz. (Kezdetben nem jelenik meg az összes küldetés.) 

Kép

Pozitív és negatív karmás küldetések is vannak. Minden 10 perces küldetés után 1, 20 perces küldetés után 2, 30 perces küldetés után 3 karmapontot kapsz. A küldetésekért ezüstöt és tapasztalati pontokat kapsz. Illetve ha szerencséd van, drágakövet is találhatsz.
A maximális küldetésre szánható idő minden nap 60 perc (120 küldetéspont). De kőért cserébe vásárolhatsz küldetéspontot.

Tipp: A prémium tagok 120 percet (240 küldetéspont) tölthetnek naponta küldetésekkel.

 

Párbaj

Itt hívhatsz ki más lovagokat párbajra.10 percenként tudsz újabb lovagot kihívni. (Aktív regeneráció itallal 5 percenként.)
Ha tudod leendő ellenfeled nevét, írd be a keresőbe és támadhatod is.
Ha nincs konkrét célod, csak állítsd be a lehetőségeket (hasonló/erősebb ellenfél vagy hasonló/gyengébb ellenfél) és a program keres neked ellenfelet.
A gép csak a te karakterednél 4 szinttel kisebb vagy nagyobb játékos nevét dobja ki!
Csak akkor tudsz lovagot kihívni, ha mindkettőtök életereje 10-nél több.
Ugyanazt a lovagot 12 órán belül csak 1x támadhatod.
Ha lovagod vereséget szenved, 60 percig nem tudja senki sem megtámadni. Tehát 1 órás védelmet kapsz.
Az elszenvedett sebzés mértékében csökken mindkettőtök életereje.
Egy pontnyi életerővel feladod a csatát.
A csaták felvételét a párbajról szóló levélben megnézheted.

Lehetőség van -/+ tapasztalati pont (TP) gyűjtésére is:


Ha legyőzöl valakit, melynek szintje a tiédnél:
Kapott TP:
 6-tal vagy többel kisebb  -3
 5-tel kisebb  -2
 4-gyel kisebb  -2
 3-mal kisebb  -1
 2-vel kisebb  -1
 1-gyel kisebb  +1
 a te szinteddel azonos  +2
 1-gyel nagyobb  +2
 2-vel nagyobb  +2
 3-mal vagy többel nagyobb  +3

 

4. Munka Kép

Egy lovag nem olyan munkát végez, mint más emberek. Választhat, hogy a bevételét becsületes úton vagy mások kirablásával szerzi. De mindez befolyásolja a karmád attól függően, hogy milyen típusú munkát végzel.
Óránkénti bevételed minden elért szinttel magasabb lesz.
Naponta legfeljebb 8 órát dolgozhatsz.

Munkával pozitív, fosztogatással negatív karmát gyűjtesz.

KépKép

Tipp: A prémium játékosok 12 órát dolgozhatnak.

 

5. Kereskedő Kép

Többfajta kereskedő is van.

Kép Fegyverkereskedő
Fegyvereket árul, melyeket megvehetsz, ha eleget teszel a feltételeknek.


Kép Páncélkereskedő
Mindenféle felszerelés megvásárolható tőle, amire csak szükséged van, ha eleget teszel a feltételeknek.


Kép Műkincs kereskedő
Mágikus műkincsek, melyek növelik tulajdonságaidat és képességeidet.


Kép Rúnakereskedő
Rúnák, melyek különböző extra képességeket adnak.

Kép Italkereskedő
Gyógyitalok, melyekkel különböző mértékben növelheted az életpontodat. Minél magasabb szintű vagy, annál többféle gyógyitalból választhatsz.

Kép Fegyverkovács
Itt lehet a fegyverekbe, páncélokba, műkincsekbe beépíteni a rúnákat.

Kép Aukciós ház
Itt van lehetőség licittel való vásárlásra. Naponta két licitálás van. Az elsőnek délelőtt 11-kor, a másodiknak este 11-kor van vége. A tárgyak licittel csak ezüstbe kerülnek, de az eredeti árért (ebben az esetben már több ezüstbe + kőbe is kerül) kivásárolhatóak. Fél 11 körül kezdenek eltűnni folyamatosan a tárgyak, tehát legkésőbb ekkor mindenképpen érdemes licitálni, nehogy eltűnjön az általad kiszemelt tárgy. Ha valaki rád licitál, az ezüstjeidet nem kapod vissza!

Kép Drágakő kereskedő

Itt veheted meg azokat a köveket, melyek kellenek más felszerelések megvásárlásához.

 

6. Rend Kép

Ha még nem vagy rend tagjai, itt hozhatsz létre saját rendet vagy keresgethetsz a már meglévők között.
Amennyiben már tagja vagy egy rendnek, a következőket láthatod:

Kép A rend áttekintése
A rend vezérei ideírhatják történetüket. Ne használj rasszista és pornografikus tartalmú szövegeket, képeket, vagy bármit, ami nem ide illő! Ezen szabály megszegése teljes kizárással jár a játékból. A befizetett pénzeket nem térítjük meg ez esetben.
Itt láthatod továbbá a rendtagok listáját (ha vezető vagy, akkor a tagok listája alatt jelenik meg az új jelentkezők neve), valamit a rendházat.

Kép Rendháború
Itt látható, ha megtámadták a rendet. Valamint a vezetőknek itt van lehetőségük zsoldosok felvételére. Továbbá itt látható a többi kastély, illetve itt lehet fejleszteni a kastélyt, ha a rend rendelkezik vele (ez csak a vezetőknek látható).

Kép Üzenet írása minden tagnak
Itt lehetőség nyílik olyan körüzenet írására, melyet a rend összes tagja megkap.

Kép Fórum
Ez a fórum arra szolgál, hogy a rend tagjai kommunikálhassanak egymással. Beállíthatod rended tagjainak jogait, hogy elolvashatják-e vagy sem.

Kép Adományok
Nagyon fontos, hogy elég ezüstérme érkezzen be a tagoktól, hogy fejleszthesd a kastélyod. A pénzt a rend kincsestárában őrzitek. Továbbá a beérkezett adományokból lehet zsoldosokat felvenni a háborúkban.

Kép A rend beállításai - ezt csak a vezetők látják
Rangok: Összesen 6 rangfokozatot lehet bevezetni. (az 1. a legalacsonyabb lehetséges rangfokozat). A rangfokozatok neve szabadon megválasztható.
Rendoldal: Itt van lehetőség a rend leírásának kialakítására is.

Kép A rend elhagyása
Ezzel a beállítással hagyhatod el a rendet.
A rend feloszlik, ha a vezére elhagyja a rendet és nem marad benne tag. Ha a vezér elhagyja a rendet, akkor a legmagasabban rangsorolt játékos lesz automatikusan a vezér, ha maradt elegendő tag.


7. Az országod Kép

Az országod a lakhelyed, mely sok hasznos lehetőséget ad. Mindegyik 30 napig aktív, újabb aktiválással további 30 nappal növelhető meg ez az idő.

Kép

Kép Prémium számla   30 drágakő

- reklámmentesség
- 120 perc küldetés naponta (tehát 240 küldetéspont/nap=10 küldetéspont/óra)
- 12 óra munka (8 helyett)
- jobb szövegformátum
- jegyzettömb
- 250 ezüst + egy teljes napi fizetség a számládra azonnal
- 300 leveled lehet


Kép Regeneráció itala
   30 drágakő

- gyorsabb életpont visszaszerzés: 0,6 kitartáspontonként (0,3 helyett)
- gyorsabb regeneráció: csata után 5 perc hülési idő (10 perc helyett)


Kép Őr  
15 drágakő

-Az őrök megvédik a rejtekhelyed és segédkeznek, ha más lovag támad meg.
-Az őrök megnövelik védekezési esélyed 25%-kal.


Kép Bábú
  15 drágakő

-A bábú segít a gyakorlásban és csökkenti képességeid fejlesztésének árát 25%-kal


Kép Kincsesláda
   15 drágakő

-Itt tárolhatod zsákmányod egy részét. Ha egy másik lovag kirabol, akkor csak a 40%-át kapja meg a zsákmányának.


Kép Bajtárs  
15 drágakő

-Segít legyőzni más lovagokat.
-Megnöveli a sebzésed és találati esélyed 25%-kal.

 

8. Messages Kép

Itt találhatod üzeneteidet mind a rendszertől, mind más játékosoktól. Az üzeneteket 7 nap után töröljük. Te magad is küldhetsz üzenetet más játékosnak. Ehhez pontosan meg kell adnod a játékos nevét, majd írj a szövegdobozba és küldd el. Az üzenet archívumot 7 napra visszamenőleg megtalálod...

Tipp: ha prémium számlád van, 300 üzeneted lehet.

 

9. Pontszám Kép

Itt található a játékosok és a rendek rangsora.
Ha a lovag nevére kattintasz, a karakternézet jelenik meg.
A rend nevére kattintva láthatod a rend leírását.

Tipp: A fejléc adott pontjára kattintva a saját szempontod alapján rendezheted a listát.

 

10. Lovagi torna Kép

Kép Kihívás

Itt szerezheted meg a szintednek megfelelő rangot.
(Az utolsó frissítés óta a rangok rendszere kissé felborult, így már akkor egy adott rangon vagy, mikor még ki sem hívtad az adott rangot birtokló ellenfelet.)
 

Fegyverhordó > Lovag > Báró > Gróf > Herceg > Nagyherceg > Őrgróf > Ispán > Majordomus > Fegyvernök > Főherceg

  1. Név - ellenség: Reinhard fegyverhordó
    Szint - ellenség: 5
    Támadási esély: 10
    Védekezési esély: 10
    Sebzés: 13-17
    Páncélzat: 13
    Új pontszám cím: Fegyverhordó
    Zsákmány - ellenség: 250 ezüst

  2. Név - ellenség: Sir Baldiun lovag
    Szint - ellenség: 10
    Támadási esély: 22
    Védekezési esély: 22
    Sebzés: 28-38
    Páncélzat: 30
    Új pontszám cím: Lovag
    Zsákmány - ellenség: Ló

  3. Név - ellenség: Philippe báró
    Szint - ellenség: 15
    Támadási esély: 36
    Védekezési esély: 40
    Sebzés: 42-53
    Páncélzat: 45
    Új pontszám cím: Báró
    Zsákmány - ellenség: 1000 Ezüst & 5 Drágakő

  4. Név - ellenség: Isang gróf
    Szint - ellenség: 20
    Támadási esély: 46
    Védekezési esély: 42
    Sebzés: 52-65
    Páncélzat: 58
    Új pontszám cím: Gróf
    Zsákmány - ellenség: 2000 Ezüst & Ló

  5. Név - ellenség: Dankwart herceg
    Szint - ellenség: 25
    Támadási esély: 42
    Védekezési esély: 48
    Sebzés: 55-70
    Páncélzat: 66
    Új pontszám cím: Herceg
    Zsákmány - ellenség: 2500 Ezüst

  6. Név - ellenség: Lukedius nagyherceg
    Szint - ellenség:  30
    Támadási esély: 52
    Védekezési esély: 48
    Sebzés: 65-80
    Páncélzat: 74
    Új pontszám cím: Nagyherceg
    Zsákmány - ellenség: 3000 Ezüst & Ló

  7. Név - ellenség: II. Alric őrgróf
    Szint - ellenség: 40
    Támadási esély: 58
    Védekezési esély: 60
    Sebzés: 76-84
    Páncélzat: 85
    Új pontszám cím: Őrgróf
    Zsákmány - ellenség: 1500 Ezüst & 5 Drágakő

  8. Név - ellenség: Wildgart ispán
    Szint - ellenség: 50
    Támadási esély: 64
    Védekezési esély: 70
    Sebzés: 82-91
    Páncélzat: 80
    Új pontszám cím: Ispán
    Zsákmány - ellenség: 3000 Ezüst & Ló

  9. Név - ellenség: Amalia hercegnő
    Szint - ellenség: 60
    Támadási esély: 81
    Védekezési esély: 75
    Sebzés: 85-97
    Páncélzat: 92
    Új pontszám cím: Majordomus
    Zsákmány - ellenség: 4000 Ezüst & 5 Drágakő

  10. Név - ellenség: Hiltbart főherceg
    Szint - ellenség: 70
    Támadási esély: 94
    Védekezési esély: 98
    Sebzés: 94-117
    Páncélzat: 102
    Új pontszám cím: Fegyvernök
    Zsákmány - ellenség: 5000 Ezüst c 5 drágakő & Ló

  11. Név - ellenség: Ruther főherceg
    Szint - ellenség: 80
    Támadási esély: 107
    Védekezési esély: 110
    Sebzés: 102-128
    Páncélzat: 110
    Új pontszám cím: Főherceg
    Zsákmány - ellenség: 5000 Ezüst & 5 Drágakő



Kép Lovagi torna

Ellenfeleid egy lóval és dárdával állnak ki ellened. 24 óránként rendeznek versenyeket (attól függ, hogy jönnek össze az emberek, minél magasabb szintű vagy, annál többet kell várni a torna indulására...). Minden verseny előtt döntened kell a támadásról és védekezésről. A részvétel díja a szintedtől függ.

  • 10-19 szint: Nevezési díj 1000 ezüst
    Körönként nyert összeg 600 ezüst
  • 20-29 szint: Nevezési díj 2000 ezüst
    Körönként nyert összeg 1200 ezüst

  • 30-39 szint: Nevezési díj 3000 ezüst
    Körönként nyert összeg 1800 ezüst

  • 40-49 szint: Nevezési díj 4000 ezüst
    Körönként nyert összeg 2400 ezüst

  • 50-59 szint: Nevezési díj 5000 ezüst
    Körönként nyert összeg 3000 ezüst

 

Tornán résztvevők száma:

  • 16 fő: a torna győztese 8 drágakövet kap pluszba a megnyert ezüst mellé
  • 32 fő: a torna győztese 10 drágakövet kap pluszba a megnyert ezüst mellé
  • 64 fő: a torna győztese 12 drágakövet kap pluszba a megnyert ezüst mellé
  • 128 fő: a torna győztese 14 drágakövet kap pluszba a megnyert ezüst mellé


Kép

Versenysátor


Ide küldheted a lovagodat, így a lovagi torna alatt mások nem tudnak megtámadni.

Kép

 

11. Beállítások Kép

A beállításoknál adhatod meg karaktered képét és leírását. Itt mutathatod meg más játékosoknak, hogy pontosan ki is vagy...
Itt változtathatod meg továbbá a jelszavad és e-mail címed, valamint törölheted a teljes számlád.

 

Játék során kapható érmek:

(Az érmek felett látható számok az adott érem elnyeréséhez szükséges ezüst, győztes csata, ill. győztes lovagi torna számát mutatja.)

 

Kép

Készült: a játék súgójának segítségével. Az elavult dolgokat frissítettük, az újdonságokat beleírtuk. Reméljük ezzel a kezdő játékosok könnyebben eligazodnak majd a BK viágában. És ki tudja, talán a tapasztaltabb játékosok is találnak itt újdonságokat...